Sitter och pluggar :/

Hej! Nu sitter jag och pluggar har NO, SO och Matte det är faktiskt ganska jobbigt och klockan är över åtta och jag sitter och kollar på ''Mäster kocken'' så jag kan inte konsentrera så mycket på pluggandet men idag har jag varit på tekniska museumet med skolan det var faktiskt ganska roligt men sen när jag kom hem klockan 16:00 så gick jag till träningen ca. en och en halv timma eller två timmar kom inte ihåg hur länge det var exakt. Men sen i helgen kanske jag ska på match får se om jag blir kallad! ;) HOPPAS!! Jaa så nu har jag inget mer att berätta :P JOO Anneli var faktiskt hos mig i Måndags och i Tisdags vi hadde roligt men på Tisdagen var vi inte alls länge med varandra men en liten stund blev det tillsammans! ;)

HERE IT'S COME A PICTURE!



Hej då!
Pussar & Kramar
Vendela ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0