VÄSKOR TILL SALU!!! :D

Hej! Jag ska sälja mina väskor och jag undrar om ni kanske är intresserade jag ska lägga ut några bilder på dom så får ni se hur dom ser ut! :) Det är 8st väskor!


Det här är en turkos väska som inte är så jätte mordern.
(30.kr)

Från sidan.


Här är en light grön mini-handväska.
(20.kr)


Det lilla krånglet med den hära väskan är att den har gått sönder lite på blixtlåset men det går nog att fixa det är bara att jag inte har orkat.. :P
Men här kommer några bilder hur det ser ut..........

Som ni ser! :)


Det här är en mörk grön liten mini-handväska.
(50.kr)


Och det här är en liten gullig ljus rosa mini-handväska.
(20.kr)




Här är en snygg brun mini-handväska.
(80.kr)




Och här är en stor väska som man t.ex kan använda till skolväska :)
(100.kr)


P.S det är en ''CHANEL'' väska.


Här är en till stor väska som man också kan använda till skolväska, den har också lite nittar på sidan eller vad man säger ;P
(100.kr)




Och här är en till ''CHANEL'' väska som är från turkiet ;)
(120.kr)



Så det var allt!

Hej då och God natt! :D
Sov så sött/gott! 8D
Puss & Kram
P.S mitt nummer 073-811 62 13 ''om ni är intresserade av väskorna'' :D
/Mongosystern Vendela ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Svar: Ja det där teet är det som jag drack hemma hos dig! Jag åkte till Mölnvik och köpte ett sånt! Jättegott! :)

2011-02-01 @ 16:07:04
URL: http://jenda.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Svar: Ja den är jättebra! :D Jag gillar den verkligen! Hoppas du mår bra Vendela :) <3

2011-02-27 @ 12:19:58
URL: http://jenda.blogg.se/
Postat av: Lelli<3

Sugen på chanel vit X3 men orka betala så mke?! xD

2011-03-24 @ 21:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0