Innebandy! :)

Hej idag har jag gått på innebandyn! :D Det var jätte roligt, först så värmde vi upp genom att springa runt hela planen och Felicia och Anneli var ledare medans vi värmde upp alltså dom bestämde vad vi skulle göra förnånting, och sen så tränade vi på lite teknik sen så tränade vi på lite passningar till varandra och sen skulle man skjuta på mål, sen så körde vi staffet ni kanske inte förstår men det är lite krånligt att berätta hur vi gjorde, men sen iallafall sen så körde vi match vi hade ett gult lag och ett rött lag jag var med i det gula laget eftersom man fick såna hära gula och röda västar ;P ,och det var allt vi gjorde på träningen men sen alltid efter träningen så har vi en blå boll på måndagar och en guldig boll på onsdagar.
Hehhe jag råkade somna igår kväll med datorn ;/
Men nu ska jag nog äta middag och sen kolla på tv! :)
Ojj Ojjj Ojjj, hiihi förlåt förlåt jag har inte bloggat på 3-4 dagar sen ;/ Pinsamttt... Men iallafall idag så har jag inte gjort så mycket bara varit hemma och tagit det lungt! :)
Men nu kommer två bilder på mig och Molly,
P.S Dom är från i Tisdags! ;)

Molly ♥

;/

Okej men ni får ha en fortsatt trevlig helg! ;D
Hej då!
Puss & Kram
/Mongosystern Vendela ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0